Ulkucolak 11+2 Haftalık gebeyim, son 2 haftadır yüzümde çok fazla akne ve sivilce oluştu. Herhangi birşeye normalde alerjim yok. Acaba benim gibi gebelikte sivilcelenenler var mı? Ne zaman geçer ve iz kalıyor mu? Mutlu, sağlıklı günler 😌
dogamoms Ulkucolak benim ilk gebeliğimde ilk aylarda olmuştu her gören kızın olcak ondan demişti cidden de kızım oldu 🥰 5.aydan sonra geçmişti benim eğer dokunmazsanz iz falan kalmıyo
Nehirr88k Ulkucolak ayni sorun bendede var canm yüzüm pütürlü alnım burnum falan uclari sari degil nâdiren sarı uçlu çıkıyo ama geçer insallah 😳
Talhaannesi Ulkucolak bnmde tam tersi sivilceli bi cildim vsrdi hamile kaldim.gecti bebek gibi oldum senelerdir çekiyordum kurtuldum ins tekrarlamaz oglum.olacak ondanmi bilemiyirum
Nehirr88k dogamoms Benimde gecer insallah canm benimde Allah’inda izniyle kızım oluyo demekki oyüzden 🥰
Kahramankentli Talhaannesi erkek çocuk anneyi güzelleştirir kız çocuk annenin güzelliğini alır derler kesinlikle doğru 😂
Kahramankentli Benimde hamile olduğumdan beri çene bölgemde aşırı sivilce ve lekw oluştu 16 haftalığım benimde kızım olucak Allah’ın izniyle ne zaman geçiyor bu sivilceler 👧
Babytomss Benimde senelerdir pürüzsüz bir cildim vardı. Hamile olduğumdan beri pütür pütür oldu cildim. Yorumlara bakınca acaba kızım mı olacak diyorum 🥰🥰
Ulkucolak İlk kez anne olacağım kız erkek farketmiyor rabbim sağlıklı versin ama bende kız hissediyorum :) yorumlar beni dahada kıza umutlandırdı