Merhaba herkes
18+3 olduk şükürler olsun🤲🏻
amma velakin; ben sizler gibi hissetmeye başlamadım, karnım çıkmadı, oram buram da ağrımıyor. En başından beri şikayetiniz ilerledik ancak bebeği hissetmeye başladığını yazanlar birçok. Ben de endişe duymaya başladım. İlk gebeliğim. Bu haftada olup da benimle aynı duyguları yaşayanlar var mı?