Ben varım ama yumurtlama gününden beri lekelerim devam ediyor ayın 9 u yumurtlama günüydü ertesi gün çatlama oldu catlamadan sonra lekeler başladı hala devam ediyor o yüzden bu ay da olmaz gibime geliyor bir yandan da ümidimi kaybetmek istemiyorum kafam çok karisik