Aysegulylmz azonce doktordan geldım nts gırdım sancım cıktı cok az catı muayenesı yptılar hıcte oyle korkulck bsy yok yanı kasıyolardır oyuzden acıyordur sonra ultrasına soktu doktor sukur acıklık vs yok sancılarda yalancı sancı sık olursa gel dedı ama her hafta kontrole gdcm bebegm minyon oldugu ıcın sat göre 35+0 ultrasona göre 1 hafta gerı minyon dedı oyuzden 34+4 cıktı takıp yapcaz dedı mınyon oldugu ıcın bırde kasık agrım var ıdrar yolu enfeksıyonu yapar dedı buda erken doguma nden olabılr dedı bız her ıhtımale karsı takıp edlm dedı bol su ıc dedı