Ayseonayli4554 35+1haftalik gebeyim grip olmuştum ama geçti geceleri başımı yastığa koyunca burnum tıkanıyor nefes alamıyorum panik yapıyorum kalkıp oturunca burnum açılıyor benim gibi olan varmı?? Doğumu zorlaştırır mı bu durum?
Ayse_ee Ayseonayli4554 ben de aynı durumdayım çok berbat bişey. Gece nefes alamıyorum diye uyanıyorum sürekli
Melikeakkc Ayseonayli4554 yastığınızı yüksek tutun. Burun spreyi sorabilirsiniz doktorunuza çok kötüyseniz
Nurfatma1310 Ayseonayli4554 uyumadan önce burnuna su çek burnunu öyle temizle yoksa yine aynı oluyor başını yastığa koyunca fark ediceksin zaten
Yksonkaya Ayseonayli4554 bende grip oldum ne kullandınız ilaç olarak 34 haftayim boğazlarım burun tıkanıklığı da var
Mom0101 Gribi nasıl geçirdiniz ya? Ben de grip olmak üzereyim vitamin ıhlamur falan alıyorum ama nafile ağlayasım var su an. Tıkanıyor evet yatınca normal gebelikte
Ayseonayli4554 Mom0101 ben 3 gün üst üste günde bir defa ıhlamur içtim bol bol terledim öyle ama geceleri çok tıkaniyorum😑
Ayseonayli4554 Nurfatma1310 genelde hep duş alıp uyurum iyi gelir de saat geç olduğu için çekindim ve serum suyu kullandım
Ayseonayli4554 Yksonkaya sadece günlük bir bardak ıhlamur bol meyve ve cok terlettim kndimi limonlu sıcak suyunda baya faydasını gördüm 😇
CansuAbinik Ayseonayli4554 bende geçen haftaya yani 39.haftama kadar oluyordu. Sabah uyandığımda asla nefes alamıyordum. KBB’ye gittim. Odanın kuruluğundan dedi. NazalNem damlası verdi geceleri yatmadan ondan damlatıyorum ve artık burnum tıkanmıyoor..