Canan123 1 buçuk seneyi geçti çocuk istiyoruz olmuyo artık aşılama tüp bebek denemek istiyorum. Doktora ne zaman gitmem gerek şu an adet dönemimdeyim, ve aşılama aşamaları nelerdir yazarsanız sevinirim.
Rumeysaaa Canan123 canım artk dr gorunmelisin cunku dr lar 1 seneden sonra tedavıye baslıyor bu ay gecmıs olabılır ama bır dahakı ay adetınden ya bi kaç gun once yada ilk gunu guzel bır doktor bulup gıt. Aşılama cok kolay bir işlem ama önce doktorun bı baksn tahlıller ıster buyuk ıhtımalle.. sormak ıstegn bırsey olursa yardmcı olurm
Deleted5544 ben aşılamayla anne oldum canım 4 yıldan sonra hemde. adetin 2. günü gitmelisin hem alttan muayene edip yumurtana ve rahmine bakıcam hemde hormon testlerini yaptırıcak