Duyguaras 👋🏻 merhaba.
öncelikle bu tür sorundan dolayı düşük yapan anne adayı tekrar gebe kaldığında kan sulandırıcı iğne kullanması gerekiyor ki plasentada tekrar bir pıhtı oluşup bebeğe zarar vermesin diye.
Gerekli tedavileri yaparsanız Allah’ın izniyle sorun olmaz ama maalesef yapmazsanız yaşadığınız olumsuz olayların tekrarlama olasılığı yüksek, şakın ertelemeyin tedaviyi doktorunuza sorun.
daha önce bu durumu yaşamamış olabilirsiniz gebeliğinizde . Başta genetik de olmak üzere sonradan maalesef yediklerimizden içtiklerimizden ve daha bir çok nedenden dolayı aşırı kan pıhtılaşması sorunuyla karşılaşabiliyoruz. Bu maalesef yaygın bir durum. Daha çook varsa randevunuza arayıp danışın veya bi sağlık ocağına görünün ihmal etmeyin.