Esrae2 Mrvdmrs neden erken geldi acaba belirti herhangi birseyiniz varniydi durumunuz simdi nasil küvezde kaldi mi?
Mrvdmrs Busocanehh tabilide zaten açılmam vardı 2 cm daha sonra ağrım oldu hastaneye gittim 4 cm olmuş ağrılarım başlayınca açılmamda devam etti çok şükür suni sancı falan almama hiç gerrk kalmadı daha sonra 10 Dakikada minik adamım geldi 😇
Mrvdmrs Emine_66 aldılar canm benim kendi açılmam oldu ağrılarım oldukça devam etti daha sonra kısa sürede aldılar bebek küvezde 3200 gram doğdu bebeğim
Mrvdmrs Esrae2 benim bebek kanala girdiği için erken geldi birazda aceleci çıktı küveze girdi inş çok durmaz
Deletedmom379 Mrvdmrs bombayı attı kaçtı 😂😂 maşallah maşallah bak 40mıza geldik pozisyondan pozisyona girdik tık demiyor haydi gözün Aydın 🤤
Busocanehh Deletedmom379 bende olmadım gereklımı ya ben doguma kadar beklemek istiyorum dogum da baksınlar valla
EliffCandan Mrvdmrs benimde erken doğum riskim var 34+4 üm bebeğiniz kaç kg doğdu ve küveze girdi mi biraz anlstırmısınız lütfen 🌸
minikbebeklerim Mrvdmrs umarım ikinizde çok iyisinizdir gözünüz Aydın. Bende 32+2 tim doğum her an olabilir diyor doktor. Daha öncede 35 haftada doğum yapmıştım bir hafta kuvözde kalmıştı şimdi kocaman kız oldu 😊 doğum hikayenizi merakla heyecanla bekliyorum 😊
Mrvdmrs Deletedmom379 hiç korkmayın bnde az gibiydim hatta düşündükçe aklım çıkacak gibi oluyordu aama herşey bi anda oluyor anlamıyrsnuz bile