Kızlar, benim 2. Hamileliğim inşallah 🥰 ilk bebeğim kız oldu aynı doktora gidiyorum şimdi de.. Kızımın cinsiyetini ilk erkek gibi dedi sonra kız oldu 😂 ama rüyamda kızımı görmüştüm 🌸 şimdi 12. Hafta da gittim doktoruma kız gibi dedi bende hatta söyledim siz kızımda da ilk erkek dediniz diye umarım yanılırım dedi 😂 rüyamda erkek gördüm buarada 1 hafta sonra gitcem 16.haftada kontrolüm 🌼 sakın yok kızı erkeği mi var diye saçmalamayın çünkü benm kız kardeşim yok kızımın hep kız kardeşi olsun istemişimdir sadece merak ediyorm içinizden geçeni ☺️☺️