Elif-4 36+6haftaik gebeyim ilk dogumum sehir (dewlet)hastanesinde oldu .doktorlarin ilgisizliginden trawma gibi bisey oldu bnde bu sebebten ve pandemi surecinden dolayi ozelde 2.dogumumu yapmak istiyorum.mersin forum yasam hastanesinde DR.SULTAN CİNAR CELİK hocada normal dogum yapan varmi? Memnun kaldinizmi??
tatlimmbenim123_ Elif-4 eğer normal doğum istiyorsan kendi doktorumu önerebilirim akademi hastanesinde Hatice Banu Atay. Ha ben demiyorum sultan hanım normal doğum yaptırmıyor falan diye ama benim doktorum hep normal doğumdan yana 🥰
A-F-B Elif-4 ben daha dogum yapmadım sultan hanıma gidiyorum ama ona giden herkes sultan hanımdan sasma çok iyi ve tecrübeli diyorlar
elisaninannesii Ben sen sultan hanıma gidiyorum ama zorunlu olarak sezaryen olacağım, fakat iki tane kuzenimin eşi de sultan hanımda Doğum yaptı biri sezeryan diğeri normal doğurdu Gayette memnunlar, onlar önermişti bana da sultan hanımı
Pelocan Forum yaşam düşünüyorum ben de ama kötü yorumlar okudum baya burda. Hiç de duymamıştık. Şurda bekleyeyim bakalım.
tatlimmbenim123_ elisaninannesii nst için para alındığını ilk defa duyuyorum yani ben akademiye gidiyorum hatta dün bile gittim ve kesinlikle şimdiye kadar nst ücreti ödemedim
elisaninannesii tatlimmbenim123_ ben para ödendiğini duymuştum 🤷♀️ Peki muayene ucreti ne kadar orada
tatlimmbenim123_ elisaninannesii ben 90 lira ödüyorum sigortalıyım tahlil ücretleri genelde çok uygun orada