Elif-4 canım bende spinal sezaryan oldum illa korkuyorsan sezaryan olmak yerine bundan yapıp normal doğum yap en azından sütün gelir vucüdün hızlı toparlanır ama bende sezaruandan sonra bel ağrısı kaldı. Bundada kalıcı bel ağrısı kalabilşuprmuş araştırdım hakkında hayırlısı olur. inşallah