Kızlar 37+4günlüğüm idra yolı enfeksiyonum var baya da yüksek iki defa farklı zamanlı antibiyotik bitirdim ayrıca içinde 2 tane olan fitil kullandım hala aynıyım geçmiyor. Sorunn şu ki normal doğum planlıyoruz acaba bebeğe geçer mi bir şey olur mu sezerysn mı olsam diye içim içimi yiyor enfeksiyonlu normal doğum yapan varmııııııı?????????