Merhaba, başlıkta da söylediğim gibi sağ tarafımda kaburgamın başladığı yerde otururken batma oluyor, asla rahat edemiyorum. Bir haftadır istikrarlı bir şekilde artma gösterdi. Ayağa kalkınca rahatlıyorum ama sürekli ayakta da duramıyorum 32. Haftadayım. Göbeğim dışarıya doğru çok büyümedi, içeriyi sıkıştırıyor sanırım kızım ama bu dayanması çok zor bir hal almaya başladı. Sizde de böyle bir durum var mı? Doğum olana kadar artık böyle mi devam edecek?