EzonunAnnesi Kızlar iyi akşamlar Kimler soguk buhar makinasi kullandii✋ İyi mi kötüü ? Bilgi verirmisiniz 🙏 Ve hangi marka ?
Orange-sMom EzonunAnnesi Ben bebek için değil daha önceden kendim için almıştım. Çalıştırdığım odadaki bütün eşyaların üstünde damlacık damlacık sular oluyordu hiç hoşuma gitmedi kullanamadım. Markaya göre değişir mi bilmiyorum ama sonuçta hepsinin mantığı aynı değişmez herhalde 🤷♀️
momofboys EzonunAnnesi weewell kullanmıştım yumurta model diyolar oğlum için almıştık geçen kış biz memnun kaldık çok sık hastalaniyordu yani öksürük çok oluyordu şükür epey rahatlattı. Evimiz alttan ısıtmali sıcaklık değerini ayarlamayinca fazla kuru hava oluyordu bizim için iyi olmuştu. Doktorumuz da mutlaka kullanmamız gerektiğini söylemişti.
Epifenomen EzonunAnnesi makineyi koyduğun yerin altında hafif ıslaklıklar oluyor canım altına bez koyup kullanıyoruz ama eşya üzerinde falan buhar hiç olmadı. Kuru havalı nemsiz bir yerde yaşıyorsan işine yarar
EzonunAnnesi momofboys iyi bir yorum gelmesine sevindim , internette yorumlari okudum ya su akitiyor , ya buhar uflemiyor , termometresi bozuk gibi bir suru yorum okudum , 🙏🙏🙏
Epifenomen EzonunAnnesi önceden loobex vardı uzun süre kullandık bozuldu tamir ettirmedik, bime gelen kiwi marka buhar makinesini aldık ikisinden de memnundum😌
Baobap Daha az önce kargodan teslim aldım loobex marka sıcak-soğuk buhar makinası. Henüz açmadım ama uzun uzun yorumlarını okudumda aldım. Etrafta su damlası falan bırakmadığından eminim. Kullanıcılar hep çok memnundu. Ben alerji hastasıyım. Ataklarımın hafiflemesi için aldık. Umarım işe yarar.
Minikfilinannesi Deeema diye bir marka aldık. Kullanımı rahat. Su damlatmıyor, damlacık da bırakmıyor. Yaşadığımız şehir çok kuru ve kuruluktan burnum kanıyordu sabahları. Bana iyi geldi. Umarım bebeğime de iyi gelir