Akg 39 oldum tam Dün çok az bi kahverengi akıntı geldi sanki adet başında gelen renk gibi ama çok az. Sizce nişan mı ve nişan ise doğuma ne kadar var demektir. Sistemde son 8 gün yazıyor ama?
Gulsen4224 Akg canım iki güne kalmaz belki nişanın geldi ise gününde yakın rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌺
yigitalpinannesi40 Nişan canım doğumun bugün de başlayabilir bir kaç güne de. Sancın başlarsa takip et dakika tut. Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin bir avazda kurtul insallah
yigitalpinannesi40 Akg Öyle söylüyorlar çoğu doktorlar ama sen yine de bir doktoruna ulaşıp bilgi al canım