Şimdii öncelikle şuna açıklık getireyim benim bebecik 17+5 ama cinsiyetini göstermemekte kararlı gibi bakalım 5 gün sonra tekrar gidicez inşallah gösterir. Ben hala cinsiyetini bilmediğimden hem kız hem erkek için isimlere karar vermeye calısıyorum ne olur ne olmaz diye. Kız için önceden “Eylül Lina, Alya, Eliz vs.” düşünüyordum ama baktım ki son zamanlarda bayaaaağı yayılmış. Erkek için de “Kenan Ayaz, Ediz, Kuzey” falan düşündüm baktım bunlar da çoook yayılmış bana bi bunalma geldi. Şimdi kız için “Arya ya da Eylül”, erkek için “Mirza ya da Çınar” düşünüyorum. Sizce nasıl isimler? Daha güzel fikirleri olan varsa seve seve değerlendiririm valla 😂🌸