Glshhrn Kızlar ilk doğumum 40+3 açılma sancı nişan yok birde bebeğin kilosu 4 oldu yarın sabah spinal sezeryan olucam çok istedim normal olsun ama doktorum açılman yoksa boşa çekersin sancıyı dedi elimden bir şey gelmiyor çok korkuyorum nolur bana dua edin 7.30 da yatış var Allah’a emanet olun 🙏🙏🙏🙏
bttlll- Glshhrn Allah yardımcın olsun canım benimde sezaryen olacak bende çok korkuyorum ama kime sorsam çok kolay hiç bir şey hissetmiyorsun diyor bebeğine odaklan Allah’ın izniyle sapasağlam kucağına al inşallah 🤲🏻🧿🥰
Cansu321 Glshhrn bende 40+3 şuan hastaneden yazıyorum aynı şekil açılma nişan su hiç bişey olmadı suniyle başlattılar doğumu bakalım ne kadar sancı çekerim nasıl ilerler durum bilmiyorum bizim oğlanda 4 kilo 🤲🏻 Rabbim hayırlıs sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Defnemm2019 Glshhrn insanin hiç korkulacak bişey yok zaten, tek düşündüğünüz bebegin is oluyor, gerisi gerçekten hikaye aadev 2 3 gün sonra normale dönüyorsunuz. Önemli olan saglıklı kucağınıza almanız sizin cektiğiniz gözünüze bile gelmiyor
tazegebee Glshhrn Allah yardımcın olsun canim. Rabbim sağ salim kucağına almayi nasip etsin inşallah.
Glshhrn Cansu321 yatışın oldu mu allah kurtarsın sağ Salim haber verirsen çok sevinirim bende burdan yazarım Allah’ın İzniyle kavuşalım inşallah ikimizde 🦋🙏🙏
annecikk_ Cansu321 canim banada suniyle baslaticak baslamassa sonra yazarmisin nasil oldu🥺 ALLAH yardimcin olsun ❤️ bir avazda insallahhhhh❤️
Mom0101 Hiç korkma allah tez zamanda kavuştursun sizi. Normal olmuyorsa zorlamamak lazım hem 4 kg hem açıklık yoksa sezaryen en iyisi. Anlamadan kucagında olacak sabah
Edanursnmzz Glshhrn allah yardımcın olsun bende 8de yatış yapicam spinal sezeryan için 9 da ameliyat var