lilice Jaleycl bugün benim de adet günümdü ve aynı şekilde dün normal test yaptım negatif çıktı yarın tekrar deneyeceğim 😛
lilice Test aldım sabah ve yaptıktan hemen sonra adet oldum stresten gecikti muhtemelen ben elendim kızlar 😊 Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏
Smyrabahar Jaleycl teşekkür ediyorum en garanti kan testi bide tekrar test yaptınız mı sonucu merak ettim inşallah vardır