Morcivert07 11 haftalık olduk. Masadan kalkıyorum yarım saat sonra midemde bi açlık başlıyor sanki ben yememişim gibi. Biraz daha ilerledikçe açlık hissinden mideme agrı giriyor. İlk hamileliğimde yasamadım ben böyle bişey normal mi bu. Yaşayan varmı