Merhaba anneler sonunda hikayemi yazabilecegim 😁
05.05.2018
O gün evde hic oturmamistim. 😊 Aksam eve gelince vucudum asiri sismisti neyse yataga uzanip film izlerken 06.05.2018 pazar gunu saat 1.30 da birden suyum patladi afedersiniz boyle gaz yapmis gibi bir ses geldi birden 2 bardak kadar su gelmeye basladi cok korkmustum ayin 14 une sezeyan icin gun almistim hemen esimi uyandirdim ikimiz sok ne yapacagimizi bilemedik kaynanami aradik bu arada kaynanamla beraber oturuyoruz yan odada uyuyordu 😁 hemen ustumu degistirip hastaneye gittik hastaneye yaya gitim zaten iki adimlik yol hemen nts ye bagladilar sanci yok tu nts de ama bana 3 dk da bir dayanilmasi cok zor sancilar gelip gidiyordu saat 3 e kadar sanci cektim aciklik sadece bir bucuk santimdi hastne benim cigliklarimla yankilaniyordu sezaryen istedim once kabul etmediler dogurabilirsin dediler aglamaya basladim kaynanamin tansiyonu firladi gorumcem bayildi zar zor ikna ettik 1 saat icinde butun ekip toplandi once belden uyusturdular aci hissetmiyordum ama dokundularini hissedince korkmaya basladim o yuzden uyuttular beni gozlerimi actigimda asansordeydim yanimda yengemle beyim aklim yerde degilmis herhalde beyime sende kimsin cik burdan demisim kaynanam bebegi gosterirken bu bebek kimin gorumcemede bunlar benim ayaklarimmi diye sorular sormusum sonra kendime geldigimde yanimda bir melek allahim bu nasil bir duygu 😓😄🤔🤗allah herkese tattirsin insallah dunyanin en guzel hissi butun acilari yasamaya deger benim hikayemde bu kadar arkadaslar umarim hikayem sizi korkutmamistir
Hakkinizi helal edin saglikla kalin 😍🤗❤👏