[bilinmeyen] panik yapma o kadar her saat başı hareket yapmasını beklersen çok yanılırsın bizler nasıl yoruluyorsak onlarda aşırı hareketten yorulabilirler😊 sırt üstü uzan ve bacaklarını yukarı kaldır bebek aşağı inip hareketlensin🤗 ben hissetmediğim zamanlar öyle yapıyorum sonra ufak bi kıpırtı hissedince rahatlıyorum☺