Kızlar merhaba 4 hafta 3 günlük bir gebelik sürecindeyim dün bebeğimin sol tarafta olduğunu ultrason da gördüm henüz yolun çok başındayız ama uyurken sol tarafıma yattığımda çok fazla sancim oluyo sağ tarafı yatinca geçiyor ama sağ tarafta bebek tehlikeye giriyo dedikleri iyi rahat uyuyamıyorum çok huzursuzum bu konuda yardımci olabilir misiniz lütfen ? 😔