Kızlar 8 haftalık hamileyim. Hamilelik öncesi yediklerime çok dikkat eden ekmek ve şekerden uzak duran aralıklı oruç uygulayan biriydim. Açlık nedir bilmezdim tek öğünle beslendiğim bile olurdu. Son 2 haftadır. Aşırı açım ve normalde sağlıksız bulup yemediğim ne varsa onları yiyorum. Sürekli ekmek Simit börek yiyesim geliyor. Geceleri açlıktan uyuyamıyorum midem kazınıyor sanki böyle giderse çok kilo alırım biliyorum kendimi nasıl durduracağım yardım edin 😔 var mı benim gibi olan Bu hep böyle mi devam edecek sonradan geçecek mi bana yol gösterin lütfen 🙏