Pembgl Neslihan1903 işte sonra o kusma bulantı bitiyor komple açlık kalıyor😂 her güne bugün ne pişirsem diye uyanıp tüm gün mutfaktan çıkmıyorum 😂
nimnih Funda-07 benim de o haftalarda yemek yerken daha acikmisligim oluyordu, adeta karnim acliktan kaziniyordu. Anlamiyorum onca yedigim nereye gitti diyodum. Bir iki hafta sonra kendiliginden gecti. Normaldir bence sen icini ferah tut
Funda-07 nimnih hem biranda çok mu aldım diyorum ama göbeğim de çıksın istiyorum. Bunu yazarken bile yemek yiyorum şuan 😂