Arkadaşlar selam 36+2 yim bebeğim son birkaç gündür ya sağ ya solda toplanıyor herhangi bir ağrım sancım yok ama karnım çok sert yalancı sancıdır deyip geçmeye çalışıyorum fakat endişe de ediyorum ya sancı var ben hissetmiyorsam ya da bebeğimde bir sıkıntı varda ben mi anlamıyorum diye😞
Sizce doktora gitmelimiyim yoksa beklemelimiyim normalde kontrolüm haftaya ve doktorum hala nst çekmedi