Merhabalar daha önce de benzer konuda tartışma açmıştım. Bu iki hastaneyi de gezdim lokman hekimin odaları cihazları vs daha iyi gibi geldi. Akdamarda doğumhane ve odalar birbirine çok uzak ve devlet hastanesi gibiydi içi. Sancıyı çekmek için sizi doğumhanenin dibinde bir odaya kapatıyorlar resmen. Lokman hekimde sancıyı konforlu odanızda çekiyorsunuz en azından ve doğumhaneye yakın odalar. Ama şunu fark ettim normal doğum bölümü lokman hekimde bomboştu. Sezeryan katı ise ful dolu. Gerçi benim doktorum belli Tuğba Atasaral duyanlar bilenler varsa. Bu doktor normal doğumda epidural uyguluyormuş bide. Tabii beni sezeryan mı yapar bilmiyorum. Ama lokman hekim için 6000 Akdamar hastanesi için 5000 TL istiyor. Sizce hangi hastaneyi seçmeliyim? Deneyimi olanlar varsa yardımcı olursa çok sevinirim 🙏🙏