Kızlar halılarımı yıkamaya gönderdim. Gelince de temizlik yaptım süpürdüm sildim. Bir odamda halının koltuk altına girmesi gerekiyordu ben de koltukları kaldırıp halıyı yerleştirdim ama tabiki zorlandım bunu yaparken sonra çok pişman oldum bebeğime bir şey olmuş mudur diye korkuyorum. Bu arada 16 haftalık hamileyim. Benim gibi ağır iş yapan var mı? Bebekte bir sorun olur mu ?