halitefe Deletedmom362 çelik sağlam ama granit kullanışlı canım emsanın granitlerini kullanıyorum bir buçuk yıldır bir sıkıntı yok
morusevenanne Deletedmom362 tencerelerim kütahya porselen çelik çok memnunum kayınvalidem de öncü marka almıstı nette n11 de filan var o da çok güzel. Size tava olarak akdeniz ametist tava yı tavsiye ederim döküm tava ama yanmaz yapısmaz kaplamalı aynı zamanda biz şoktan almıstık ama nette de var yine n11 de biz çok memnunuz ya da tefal güvenilir teflonda.
Kizimveoglumm Deletedmom362 bence kullanıma bağlı ve markasına benim tencerelerim karaca ama beş para etmez o serisi 🙄 kulpları kısık ateşten bile yanıyor ısı vurunca hemen
aezgi Deletedmom362 evet canım diğerleri hemen bozuluyor annemin 30 senelik celik tencereleri hala taş gibi duruyo vallahi granit teflon vs belli ömrü oluyor celik ömür boyu kullanıyosun
Turkerg Bence bir evde hem celik tencere seti hem de granit döküm set olmali. Pilavi celikte yapamazsin, sulu yemek corba celikte olur. Teflon zaten ciziliyor. Celik benimkiler emsan, granit dökumler de ozkent marka. Ikisinden de asiri memnunum.
htcedgn Deletedmom362 çelik uzun süre dayanıyor. Granit ve teflonlar çok kullanışlı ama bizim evdekilerin ikinci yılı değişmek istiyoruz diye yüzüme bakıyolar🤦🏻♀️
Beyzabyk Deletedmom362 granit tencere alacaksanız granitin kendi rengi olan grileri tercih edin diğerleri kaplama olduğu için atma yapıyor satın alırken mağazadaki kız renklileri tavsiye etmem diye uyarmıştı beni gri olarak aldım çok memnunum hiç bir sorun yaşamadım ne bir çizik ne bir atma ne kabarma
aybarsdefne Deletedmom362 benim çeyizimde Karaca’nın elmas granit serisi vardı pırlanta diamont diye mi ne geçiyor sorun yaşamadım çizilmiyor hiç resim paylaşayım bu arada 5 yıl olacak alalı 🙈 Karaca’nın sayfasından baktım 890 küsür indirimde şuan 😍