Sedoss0650 19+2 kızlar 2 gündür akşamları karnım gurulduyo norml mi acaba ses çıkardıkça korkuyorum 🙄🙂
1anne- Sedoss0650 bende de var 2 akşamdır 😄 gaz sanırım . Aşırı şişkinlik yapıyor bende 19 haftalığım normalde karnım çok az çıktı 1 kilo tek aldım ama akşam saatlerinde davul gibi oluyorum patlayacakmış gibi hissediyorum 😥😥
Sedoss0650 1anne- bende kilolu yapım var çok kilo alırım diye bekliyordm toplam 1 buçuk kilo aldım sabah hiç karnım yok fazla akşam olunca davul gibi oluyorum😂😂😂