ogrencianne35 hesaplarıma göre 4 hafta 5 günlük gebeyim. dün kan verdim betahcg 159.5 cıktı sizler de de böyle olmuş muydu daha önce kimyasal gebelik yaşadım korkuyorum
Sevgi19 Bende dış gebelik yaşadım kuzum ama normal aynı çıkmıştı şimdi 12 haftalık olduk bak hiç korkma 😘
Serappp14 Dollenme suresı her gebelıkte herkeste aynı olmuyor 2 gun sonra yıne kan ver en az yuzde 60 artmıssa bı sorun yoktur inşallah saglıkla kavusursun bebegıne