Doktorum bana 35. Haftada nst ye bağlanacağımı söyledi bebeğim ters duruyormuş eğerki o zamana kadar bebek dönmezse sezeryan için gün mü verir yoksa bekler mi . İlk gebeliğim hiçbişey bilmiyorum doktoruma sormayı unutuyorum .. yani neye dayanarak sezeryan günü veriliyor ??beni bilgilendirirmisiniz tecrübeli ablalarım ❤️