KubraatMacit Kızlar aslında 36+2 deyim ama sezeryan olucam bugün dün baya korkmuştum ama sabaha kadar araştırdım şimdi içim rahat şükür 🙏🏻 kızım abla alacak sonunda çok heyecanlıyım dua edin darısı tüm bekleyen anneler e 😘