haticeadakarayel Canım annlerim 24+3vunluk gebeyim ve mide yanmam cokk var o kadar yaniyo ki buz yedim sizce mide yanmaya ne yapamam lazim
ExpatMom haticeadakarayel Gaviscon, rennie falan bile fayda etmiyor sadece soğuk süt iyi geliyor. Soğuk dediğim oda ısısında.
Srpl1_ Bazen canım ekmek istiyor yatmadan önce istemsizce bı parca yiyorum direk mide yanmam başlıyor soğuk sütle biraz dindirebiliyorum 😊