Herkese iyi akşamlar ben şuan 30. Haftadayım yaklaşık 1.5 aydır özellikle gece yatakta dönerken hep bacak aramda çok şiddetli ağrı hissediyordum son bi 10 gündür her an o ağrı var sanırım çatı ağrısıda deniyormuş bebek doğum kanalına giriyor falan yazoyodu nette korktum daha çok erken doktorumda normal dedi.. sizlerde böyle bi sıkıntı yaşayan var mı??