ozlemyas Bende öyle yani çok soğuk duruyor ancak ilgisine de çok ilgili her soruyu cevaplıyor ve detaycı. Ben doktordan ziyade hastaneden tereddüt ediyorum, dayımın kızı orada doğum yapmış diyor annem yanlış hatırlamıyorsa tabii sorunlu bir doğum olmuş ama tabiiki onunki ileri yaş gebeliği olduğu için riskliydi demek hastaneden değildir diyorum ama annem endişeli Büyükçekmece kolan konusunda doğum yapan birileri olsa da bilgi alsak güzelce.