Meydeyyy Canım 4 ay çok güzel bi zaman içmemişsin maşallah ama 4 ay içmemeyi başarmışsan yine de başarabilirsin. Yaktığın zaman aklına sadece bebeğin gelsin o dumandan kaçacak yeri olmadığı orda mecbur o dumanı soluduğu gelsin. Bizler de içtik seni anlıyorum ben ilk 4 ay içtim zar zor bıraktım ama bırakamıyorum bahanesine sığınma bırakabilirsin bunca bırakanlardan neyin eksik? Sadece biraz iradeli ve sabırlı ol yavaş yavaşta olsa yapabilirsin bunun daha emzirme süresi o daha da zararlı. İyi düşün canım.