Kbrydgd Merhaba kızlar . Aranızda haftasını doldurup , açılması ve sancısı olmayıp suni sancı ile doğum yapanınız oldu mu ? Süreç nasıl ilerledi ve neler yaşadınız paylaşabilir misiniz ?
toprakumsal Kbrydgd Benim ilk hamileliğimde 41. Haftada sancı hiç biseh yoktu pazartesi yatisim yapılacaktı gece 4 gibi suyum geldi ama sancım hiç yoktu açıklık 1 cm di sancı odasına alındım lavman yapıldı serum takıldı ve suni sancı bağladılar ama benim acilmam yine olmuyodu sürekli alttan muane ettiler açılma vs varmı diye çok yavaş oldu benim acilmam en sonunda sanciyi arttirdilar suni sancı daha zor diyolar normal sancıyla göre evet zor amaa bı sekilde geçiyor 14 saatin sonunda doğuma alındım. Eğer açılma olmazsa 24 saat bekliyorlar sonra sezeryana alıyorlar yani devlet Hastanesi’nde öyle diye biliyorum
Kbrydgd toprakumsal benimde şuan 40+1im . Ve açılmam yok . Özel hastaneye gidiyorum . Sezeryana almak istiyor . Suni sancı ile başlatip denemek istediğimi söyledim. Ama açılmam olur mu yoksa boşa mı sancı çekerim tereddütlerim var . Teşekkür ederim cevabın için 😊