Kızlar dün yazmıştım ben şuan kan şekeri değerlerim yüksek diye bu değerlere bakarmısınız biraz diyet uygulayayım dedim sizin söylediklerinize dikkat ettim fayda gösterdi bir günde düştü sizce iyimi
sabah aç 104
yedikten 2 saat sonra 97
akşam aç 92
2 saat sonra tekrar ölçeceğim normal mi şuan