Kizlarrrrrr bende sonunda anne oldum
39 haftalık da kontrol icin gittiğim zaman kalp atışı yavaşlamış ve kordon düğümlendiği icin sabah sezeryen icin anlaştık doktorumla
sabah damar yolu açıldı ve kan aldılar ona göre hazirlicaklardi ameliyathaneyi
gelelim doğum hikayeme
13 ekim salı günü sabah 10 da yatışım yapıldı kan aldılar damar yolu vs derken öğlen 1 de dogumhabeye girdim ve yarım saat sonra çıktım acı sıfır belden uyusturma oldu çekiştirme falan oldu ama hiç bidey hissetmedim sondayi uyustuktan sonra takıldı orda zaten hiç bisey hissetmedim çıkarttıkları saman da hiç bisey hissetmemiştim en tedirgin olduğum konu buydu neyseki acı olmadı çok şükür midem hafif bulandı söyledim ve iğne yaptılar serumun içine hemen geçti zaten dikişlerim falan oldu
kızımı görünce cidden ne yapacağımı bilemedim çok değişik duygu annem ve eşim ağlamış bebeği görünce biliyordum aglayacaklarini ikiside cok duygusal cunku onları öyle görünce bende ağladım 😆😆ama gerçekten anne olunca kendi annemi simdi daha iyi anlıyorum Rabbim annemizi basımızdan eksik etmesin
39 haftalık 3350 gram 51 cm doğdu yarın öğlen cikacaz hastaneden şimdilik çok şükür iyiyiz Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin