Merhaba kızlar basıma gelen bi şey var paylaşmak akıl almak istiyorum böyle bişey yaşayan var mı 20+5 günlük hamileyim 3 gündür geçmek bilmeyen regli ağrısının kat kat fazlası bi ağrım var dün takipli olduğum doktora gittim sabaha kadar yatamadım ağrıdan en son ağlaya ağlaya gittim sabah hic uyumadım bütün kontrollerim yapıldı ultrason bütün ultrasona da girdim hic bi şekilde organlarımda veya bebekte bi şey cıkmadı çok şükür gaz ve büyük abdest problemim de yok cok rahat cıktım 1 gün müşahade de kaldım sabah eve geldim progestan ve magnezyum iciyorum ancak ağrıma hic bi faydası yok resmen kıvranıyorum regli sancısı çekenler beni anlar dayanılacak bi acı değil hastanede ağrı kesici fitil 2 şişe serum yedim ancak gene geçmedi hala şuan sancı çekiyorum. Ağrı eşiği yüksek biriyim buna rağmen dayanılacak gibi değil elimden bişey gelmiyor herkes rahmin büyüyo bebek büyüdüğü için diyorlar ama 3 gün boyunca Aralıksız ağrı çekiyorum başına böyle bişey gelen yada fikri olan varmı ne yapmam konusunda ilişki ağır iş vs yapmıyorum o konuda da rahatım aklımı yiyorum acaba neyim var diye ☹️ 3 günde toplasan 5 saat zor uyudum ona da ne kadar uyumak denirse yorum bekliyorum tecrübelilerden yada benzerini yaşayanlardan 😟