Aidin Salihin gerçek tıp kitabında okumuşdum. Yanlış hatırlamıyorsam sağ tarafda yerleşmesi, ilk sağ göğsün koyulaşması (ve bir belirti daha yazmışdı ama hatırlamıyorum) belirtileri erkek,aksini yaşayan kız diyordu. İnşallah yanlış hatırlamıyorumdur. Ben o dönem okuduğumda sadece doğrumu diye kendimi gözlemledim ve ben de erkek bebek belirtilerinin hepsi doğru çıktı. Sadece paylaşmak istedim. İsterseniz daha doğrusunu gerçek tıp kitabından araştıra bilirsiniz. Allah razı olsun.