Cansu321 Almanya da yaşıyorum 40+3 olduk ve yatışım yapıldı hiç sancım yok ve bebeğimin suyu azaldı. Yarın sabah suni sancıyla doğumu başlatacaklar dualarinızı eksik etmeyin 🤲🏻