Mmmerve123 bende 33. Haftadayım doğum sancısı sancı gibi olur diye düşünüyodum hep, daha dün bebeğim sürekli kasıldığı için doktorum hemen gel dedi. İlla sancı bekleme bu kasılmalar şiddetlenerek artarsa doğum başlar dedi. Ben hiç böyle düşünmemiştim işte tecrübesizlik. Yine de kasık ağrısıyla beraber bel ağrısı varsa bu daha net bi doğum belirtisi dedi, adet sancısı gibi ve düzenli aralıklarla olması gerekiyor anladığım kadarıyla canım