Reyyan34 Kızlar bu dr gidip hakikatten memnun olan var mı? Kendisine randevu aldım da perşembe günü için. Doğumum yakın onda takip olcam yorumlarınızı bekliyorum 🥰
Defnemm2019 Reyyan34 ya bende 2 dir gidiyorum, soru sorunca cevaplıyor, genel olarak iyi gibide soğuk biraz sanki. Sormayınca pek bişey söylemiyor. Ben 2. Doğum olacagı ve sezeyan olacagım için cokta önemsemiyorum, işini sonucta iyiyapıyor uzun uzun bakıyor.
Reyyan34 Defnemm2019 işinde iyi diyosunz yani asık suratlı biri mi ağzından cımbızla mı laf alınıyor🙄 😁 doğum ücretlni konuştunuz mu sezeryan değil ama normal
Bhrykndmr Reyyan34 Şuan görümcem hastanede düşük yapıyor röyale hanım ilgileniyor. Memnun şimdilik genç bir bayanmış . Normal doğum 1600 TL miş sormuş bugün. Bende haftaya Tuğba kılık a randevu aldım ona gidicem.