Aysesen80 Kızlar bu nts de sancı kaç çıkarsa doğum yaklaşıyo anlamına geliyor? Yani sancım kaç çıkmalı
Tugcetugce42 Aysesen80 canım ağrıların 90-100 ü görmeli ki doğum sancısı denilebilsin 30-40 sancıdan falan korkma sakın 😊
Anason23 Tam bilgim yok ama burada okuduklarıma göre 100 lerde olunca açılmaları da oluyordu sanırım 100 lerde o yüzden
Serivans Anason23 Korkmayın ama hazırlıklı olun minnoşunuz her an gelebilir🥰 keşke benimde olsa 39. Haftadayım😅
Aysesen80 Tugcetugce42 tamam canım benm daha 20 ama geçenlerde 50 oldu bu sefer daha düzenli 20 ama daha vaktim var demekki :)
Bsraydin 40 in üzeri sanci sayılır..60 orta sanci 80 90 siddetli…önemli olan sanci sikligidir ayni zaman da…60 ama 5 dk 1 sancin var mesela ama 1 2 kere ciksa duzensz demektr