Arkadaşlar merhaba bir konu hakkında bilgi almak istiyorum sizden 30. Haftadayım boynumda sürekli kızarıklık kasıntı oluyor belli bir yer kırmızı bir şekilde iz gibi kaldı orası hep kırmızı duruyor ve bademde çok kaşınıyor bu tarz bir şikayet yasayanınız oldu mu