Zinnetcz geçmiş olsun,34+2 de nst de ağrı ve 2 cm açıklık vardı 2 gün hastanede yattım Nidicard 8* başlandı ve 2 doz ciğer geliştirici yapıldı her ihtimale karşı.taburcu oldum ilacı günde 1 içmeye devam ediyorum 36+3 olduk açılma da ilerlemedi çok şükür.37. Haftada ilacı bırakacağım günlük olarak nst takibi yaptırın ve mümkün olduğunca kalkmayın sağlıkla kucağımıza alırız inşallah yavrularımızı