Merhaba sevgili anneler ve anne adayları.
Öncelikle hepimiz inşallah sağlıkla zamanında kucagimiza evlatlarımızı alırız. Ve anne olmak isteyen kim varsa tüm duamla kalbimle onların da tez vakitte evlat sahibi olmasını Rabbim etsin.
Bu benim 2.gebeligim fakat ilk oğlumu 27+5 te erken doğumla dünyaya getirdim.
Çok uzun hikayem var yazsam destan olacak şekilde. Bugün eski hesabımdan girip ona yazidigim doğum hikayemi okudum göz yaşlarımı tutamadım ve yorum yaptim dayanamayip. Çok zorlu süreçti fakat evladımı topraga 11 gün sonra verdim. Hiç isyan etmedim sadece onu çok özlüyorum, unutamıyorum. O acım hiç dinmiyor. 2018 nisan 27 de doğum yapmıştım ama sanki o acılar daha yeni tazemis gibi hep.
Sizlerde dua istiyorum bu bebeğime sağlıkla kavuşmak için. Belki bir nebze olsada yaralarımı sarar.
Hepinize dua eder, sizlerde de duanızı bekleriz.🤲