Melissdefne Kızlar hala hareketlerini hissetmiyorum. 16+6 haftadayız. Bu üçüncü gebeliğim diğer ikisini bu haftalarda hissediyodum çok net. Benim gibi olan varmı acaba
sherlock_anne Melissdefne diğer hamileliklerinizde daha zayıf bunda daha kiloluysanız ondan hissetmezsiniz. Veya kilonuz aynı olsa bile karın bölgesinde yağlanmanız olduysa ondanda olabilri. Yerleştiği bölgeye göre de değişir hareketi :)
HilalTsdmr Melissdefne Benimde aynı hafta aynı gün..Hissetmek için çikolata yedim ve şimdi müzik dinletiyorum arada bir hissettiriyor kendini.Sende böyle yap istersen ❤️
Baloglusumm Melissdefne anladım canım benim ilk gebelik erkekti çok erken hissettim sanki karnında böcek geziyormuş gibiydi erkekler erken hareket ediyor diyolar ama bu bir söylenti tabi belki uyuşuk bir erkektir gonlundekini hayırlısıyla nasip etsin rabbim inşallah canım
Melissdefne Baloglusumm erkek yada kız olması önemli değil sağlık açısından sormuştum. Bi sıkıntı olmasından korkuyorum
Melissdefne sherlock_anne şimdi gördüm yazdığınızı. Nedenin kesinlikle bu olduğunu düşünüyorum. Yağlanma var kilom aynı ama. Teşekkür ederim:)