Anneler merhaba 36+2 ile yola devam ediyor uz çok şükür🙏 ağrılar sancılar kasık ağrısı tuvalet ihtiyacı VS bugün doktor kontrolümüz vardı kızım iyi şükür nst ye bağlandık tansiyon ölçümü yapıldı bir sorunumuz çıkmadı 2670 gr dedi doktorumuz haftasına göre uyumluymuş şuan dedi doğursan doğurabilirsin. Normal doğum için bekliyoruz zaten 41 haftaya kadar yolu varmış. Merak ettiğim ne zaman gelir doğum belirtileri nasıl ve nasıl oluyor